Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?

Data: 
Antradienis, Spalis 23, 2018
Vieta: 
Vilnius
Kaina: 
129 EUR

„Niekada neparduosi daugiau, nei sau leidi parduoti“.

Mokymų programa skirta: aktyviems žmonėms, kurių veikla susijusi su pardavimais ir darbu su klientais. Ji suteikia šansą į pardavimą pažvelgti naujomis akimis, sužinoti daug paprastų, bet labai vertingų dalykų, kuriuos vykdydami pasieksime vis daugiau sėkmingesnių rezultatų. Pardavimas nėra vien tik paprastas procesas, tai menas, kurio reikia mokytis ir nuolat tobulėti.

Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Stiprinti pasitikėjimą savimi ir pozityvų mąstymą

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.

  • Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
  •  Atliktų užduočių analizė, diskusijos.
  • Videotreniruotė.

 

PAGRINDINĖS TEMOS:

„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.

Kliento poreikių išsiaiškinimas.
Kontakto užmezgimas bei palaikymas.
Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.

Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas.
Kainos pateikimas.

Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas.
Efektyvus prieštaravimų valdymas.

Pardavimo užbaigimo metodai
Nuolaidos pateikimo būdai. 
Sėkmingo rezultato algoritmas.
Klientų išsaugojimas.

Sudėtingos situacijos darbe bei jų sprendimas.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.