Nusiskundimų ir pretenzijų valdymas

Data: 
Ketvirtadienis, Lapkritis 22, 2018
Vieta: 
Kaunas
Kaina: 
129 EUR

“Pyktis visada turi pagrindą, bet retai pakankamą”. B. Franklinas

Mokymų programa skirta: visiems darbe susiduriantiems su klientų pretenzijomis bei nusiskundimais. Visiems norintiems išmokti tinkamai, efektyviai ir užtikrintai elgtis sudėtingose darbinėse situacijose.

Mokymų tikslas: Suteikti informaciją apie tai, ką turi žinoti darbuotojas, tiesiogiai bendraujantis su besiskundžiančiu klientu,  padidinti darbuotojų gebėjimus sėkmingai valdyti nusiskundimus ir pretenzijas. Supažindinti su tinkamo atsako į skundą principais.  Suteikti įgūdžių, leidžiančių sėkmingai valdyti sudėtingas bendravimo situacijas, išmokti greiti atgauti emocinę pusiausvyrą po bendravimo su sudėtingomis asmenybėmis.

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.

  • Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
  •  Atliktų užduočių analizė, diskusijos.
  • Videotreniruotė.

PAGRINDINĖS TEMOS:

Bendravimas ir individualūs skirtumai.
Bendravimas su sudėtingomis asmenybėmis.

Konkrečių darbinių situacijų analizė bei sprendimas.

Pretenzijos, kritika, manipuliavimas - kaip elgtis?
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei prieštaravimų  suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne” pasakymas.

Efektyvus skundo ir nepasitenkinimo valdymas.
Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas.
Atsakas į rašytinį skundą.

Emocinės pusiausvyros atgavimas po bendravimo su sudėtingomis asmenybėmis.
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Pozityvus mąstymas.