Kaip padidinti pardavimų efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?

Data: 
Ketvirtadienis, Rugpjūtis 19, 2021
Vieta: 
Vilnius
Kaina: 
129 EUR

„Niekada neparduosi daugiau, nei sau leidi parduoti“.

 

Mokymų programa skirta aktyviems žmonėms, kurių veikla susijusi su pardavimais ir darbu su klientais: vadovams, vadybininkams, konsultantams, specialistams ir kt.

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.

  • Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
  •  Atliktų užduočių analizė, diskusijos;
  • Videotreniruotė.
Mokymų vieta: nuotoliniai mokymai, zoom platforma.
Jums tereikia  turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Užsiregistravusiems  el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.
 
Mokymų trukmė: nuo 9 val. iki 16.10 val.
 
Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Vaišiname kava/arbata, pietumis restorane.
 
Lektorė:  Psichologė Agnė Jaselskienė. Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, atitinkanti europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas), įgijusi NLP sertifikatą Londone, baigusi VU Specialiosios psichologijos laboratorijos vykdomus 6 kreditų kursus “Suaugusiųjų intelektinių gebėjimų įvertinimas”, psichologijos bakalaurė ir  magistrė. Pravedusi daugiau nei 15000 val. mokymų.
 
                                                            PROGRAMA
9.00 – 10.30
Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Savianalizė.
Praktinės užduotys.
10.30 – 10.40
Kavos pertraukėlė
10.40 – 12.10
Kliento poreikių išsiaiškinimas.
Kontakto užmezgimas bei palaikymas.
Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.
Praktinės užduotys.
12.10 – 13.00
Pietūs
13.00 – 14.30
Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas.
Kainos pateikimas.
Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas.
Efektyvus prieštaravimų valdymas.
Praktinės užduotys.
 
14.30 – 14.45
Kavos pertraukėlė
14.45 – 16.10
Pardavimo užbaigimo metodai
Nuolaidos pateikimo būdai. 
Sėkmingo rezultato algoritmas.
Klientų išsaugojimas. 
Mokymų aptarimas ir apibendrinimas. Pažymėjimų įteikimas.
 
 
Organizuojame vidinius mokymus šia ir kitomis temomis įmonių/įstaigų darbuotojams.