Data:
Antradienis, Balandis 26, 2022
Vieta:
Vilnius
Kaina:
139 EUR
„Niekada neparduosi daugiau, nei sau leidi parduoti“.
Mokymų programa skirta aktyviems žmonėms, kurių veikla susijusi su pardavimais ir darbu su klientais: vadovams, vadybininkams, konsultantams, specialistams ir kt.
Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.
- Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
- Atliktų užduočių analizė, diskusijos;
- Videotreniruotė.
Mokymų vieta: nuotoliniai mokymai, zoom platforma.
Jums tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Užsiregistravusiems el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.
Mokymų trukmė: nuo 9.30 val. iki 16.30 val.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Vaišiname kava/arbata, pietumis restorane.
Lektorė: Psichologė Agnė Jaselskienė. Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, atitinkanti europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas), įgijusi NLP sertifikatą Londone, baigusi VU Specialiosios psichologijos laboratorijos vykdomus 6 kreditų kursus “Suaugusiųjų intelektinių gebėjimų įvertinimas”, psichologijos bakalaurė ir magistrė. Pravedusi daugiau nei 15000 val. mokymų.
PROGRAMA
|
|
9.30 – 11.00
|
Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Savianalizė.
Praktinės užduotys.
|
11.00 – 11.10
|
Kavos pertraukėlė
|
11.10 – 12.40
|
Kliento poreikių išsiaiškinimas.
Kontakto užmezgimas bei palaikymas.
Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas. Praktinės užduotys.
|
12.40 – 13.20
|
Pietūs
|
13.20 – 14.50
|
Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas. Kainos pateikimas. Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas. Efektyvus prieštaravimų valdymas. Praktinės užduotys.
|
14.50 – 15.00
|
Kavos pertraukėlė
|
15.00 – 16.30
|
Pardavimo užbaigimo metodai.
Nuolaidos pateikimo būdai. Sėkmingo rezultato algoritmas. Klientų išsaugojimas. Mokymų aptarimas ir apibendrinimas. Pažymėjimų įteikimas.
|
Organizuojame vidinius mokymus šia ir kitomis temomis įmonių/įstaigų darbuotojams.