Mokymų trukmė: 8 ak.val.
Mokymų laikas: 9.30-16.30
Mokymų vieta: viešbučio “Corner” konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilniuje.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos/arbatos pertraukėlės ir pietūs restorane.
„Niekada neparduosi daugiau, nei sau leidi parduoti“.
Mokymų programa skirta aktyviems žmonėms, kurių veikla susijusi su pardavimais ir darbu su klientais: vadovams, vadybininkams, konsultantams, specialistams ir kt.
Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.
- Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
- Atliktų užduočių analizė, diskusijos;
- Videotreniruotė.
Lektorius: Tomas Černiauskas. Daugiau nei 12 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turintis lektorius. Pardavimų treneris, viešojo kalbėjimo specialistas, taikomosios psichologijos NLP ir Enneagrama sertifikuotas praktikas bei tiesioginių pardavimų ekspertas. Didelė praktinė patirtis B2B ir B2C pardavimuose. Pagrindinės mokymų temos: „Sėkmingos derybos ir argumentavimo menas”, „Kaip pelnyti kliento pasitikėjimą?“, “Pardavimai tai ne menas, pardavimai tai mokslas“ , „Nėra pardavimų – nėra verslo“ ir kt..
PROGRAMA
|
|
9.30 – 11.00
|
Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Savianalizė.
Praktinės užduotys.
|
11.00 – 11.10
|
Kavos pertraukėlė
|
11.10 – 12.40
|
Kliento poreikių išsiaiškinimas.
Kontakto užmezgimas bei palaikymas.
Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas. Praktinės užduotys.
|
12.40 – 13.20
|
Pietūs
|
13.20 – 14.50
|
Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas. Kainos pateikimas. Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas. Efektyvus prieštaravimų valdymas. Praktinės užduotys.
|
14.50 – 15.00
|
Kavos pertraukėlė
|
15.00 – 16.30
|
Pardavimo užbaigimo metodai.
Nuolaidos pateikimo būdai. Sėkmingo rezultato algoritmas. Klientų išsaugojimas. Mokymų aptarimas ir apibendrinimas. Pažymėjimų įteikimas.
|