Kaip padidinti pardavimų efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?

Data: 
Ketvirtadienis, Rugpjūtis 20, 2020
Vieta: 
Vilnius
Kaina: 
129 EUR

„Niekada neparduosi daugiau, nei sau leidi parduoti“.

Mokymų programa skirta: aktyviems žmonėms, kurių veikla susijusi su pardavimais ir darbu su klientais.

Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Stiprinti pasitikėjimą savimi.

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.

  • Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
  •  Atliktų užduočių analizė, diskusijos.
  • Videotreniruotė.

 

Lektorė: Agnė Jaselskienė, sertifikuota Europos Sąjungos psichologė, dėstytoja, NLP specialistė, daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė.

PROGRAMA

9.00 – 10.30

Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.

„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?

Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.

Savianalizė.

Praktinės užduotys.

10.30 – 10.40

Kavos pertraukėlė

10.40 – 12.10

Kliento poreikių išsiaiškinimas.

Kontakto užmezgimas bei palaikymas.

Teigiamas pašnekovo nuteikimas.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.

Praktinės užduotys.

12.10 – 13.00

Pietūs

13.00 – 14.30

Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
Įtaigus kalbėjimas.
Kainos pateikimas.

Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas.
Efektyvus prieštaravimų valdymas.

Praktinės užduotys.

 

14.30 – 14.45

Kavos pertraukėlė

14.45 – 16.10

Pardavimo užbaigimo metodai. 
Nuolaidos pateikimo būdai. 
Sėkmingo rezultato algoritmas.
Klientų išsaugojimas. 

Mokymų aptarimas ir apibendrinimas.