Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas 2

Data: 
Ketvirtadienis, Gruodis 2, 2021
Vieta: 
Online
Kaina: 
109 EUR
Jums tereikia  turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu).
Užsiregistravusiems  el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.
 
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei efektyviai bendrauti sudėtingose situacijose.
Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą.
 
 
 
 
PROGRAMA
9.00 – 10.30
Programos įvadas. 
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas. Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Praktinės užduotys ir diskusijos.
 
10.30 – 10.40
Pertraukėlė
 
10.40 – 12.10
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Komunikacija skirtingais būdais.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai.
Efektyvumas bendraujant su klientais.
Darbas grupėse ir praktinės užduotys.
 
12.10 – 13.00
Pietūs
 
13.00 – 14.30
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Praktinės užduotys ir diskusijos.