Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Data: 
Penktadienis, Gegužė 10, 2024
Vieta: 
Nuotoliniai
Kaina: 
109 EUR

Mokymų  datos: gegužės 10d. ir birželio 20 d.
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.

 

„Aptarnavimo kokybė - tai to aptarnavimo, kurio, kliento manymu, jis yra vertas, su tuo aptarnavimu, kurį jis gauna, subjektyvaus lyginimo rezultatas”. Čarlzas Fatrelas
 
Mokymų programa skirta: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei efektyviai bendrauti sudėtingose situacijose.
 
Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Suteikti praktinių ir teorinių žinių, pagelbėsiančių savo darbą atlikti kur kas efektyviau ir produktyviau.
 
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė.
 
Programa: 
9.00 – 10.30
Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Praktinės užduotys ir diskusijos.
10.30 – 10.40
Kavos pertraukėlė
10.40 – 12.10
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Komunikacija skirtingais būdais.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai.
Efektyvumas bendraujant su klientais.
Darbas grupėse ir praktinės užduotys.
12.10 – 13.00
Pietūs
13.00 – 14.30
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Mokymų aptarimas ir apibendrinimas
 
Organizuojame vidinius mokymus Jūsų kolektyvui aktualiomis  temomis. Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti mokymų programą, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.