Data:
Ketvirtadienis, Gegužė 9, 2024
Vieta:
Nuotoliniai
Kaina:
109 EUR
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
„Aptarnavimo kokybė - tai to aptarnavimo, kurio, kliento manymu, jis yra vertas, su tuo aptarnavimu, kurį jis gauna, subjektyvaus lyginimo rezultatas”. Čarlzas Fatrelas
Mokymų programa skirta: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei efektyviai bendrauti sudėtingose situacijose.
Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Suteikti praktinių ir teorinių žinių, pagelbėsiančių savo darbą atlikti kur kas efektyviau ir produktyviau.
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė.
Programa:
9.00 – 10.30
|
Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų. Praktinės užduotys ir diskusijos. |
10.30 – 10.40
|
Kavos pertraukėlė
|
10.40 – 12.10
|
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Komunikacija skirtingais būdais.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai.
Efektyvumas bendraujant su klientais.
Darbas grupėse ir praktinės užduotys.
|
12.10 – 13.00
|
Pietūs
|
13.00 – 14.30
|
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Mokymų aptarimas ir apibendrinimas
|
Organizuojame vidinius mokymus Jūsų kolektyvui aktualiomis temomis. Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti mokymų programą, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.