Mokymų trukmė: 6 ak.val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. „Aptarnavimo kokybė - tai to aptarnavimo, kurio, kliento manymu, jis yra vertas, su tuo aptarnavimu, kurį jis gauna, subjektyvaus lyginimo rezultatas“. Čarlzas Fatrelas
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti praktinę patirtį mokymuose, intervizijų moderavime, išvykų, saviugdos, terapinių renginių organizavime. Mėgstamiausios mokymų temos susijusios su emocinės įtampos įveika ir valdymu, vidinių ir tarpasmeninių konfliktų sprendimu, motyvacijos didinimu bei darbo našumo kėlimu, sėkmingu bendravimu ir bendradarbiavimu, kūrybiškumo bei sąmoningumo ugdymu, asmenybės tobulinumu ir kt. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, taiko metaforinių-asociatyvinių kortelių metodikas, mindfulness, regresinės terapijos bei Sedonos (emocijų paleidimo) praktikas.
|
PROGRAMA
|
||
9.00 – 10.30
|
Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai.
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas.Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.Praktinės užduotys ir diskusijos.
|
|
|
10.30 – 10.40
|
Kavos pertraukėlė
|
|
|
10.40 – 12.10
|
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Komunikacija skirtingais būdais.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai.
Efektyvumas bendraujant su klientais.
Darbas grupėse ir praktinės užduotys.
|
|
|
12.10 – 13.00
|
Pietūs
|
|
|
13.00 – 14.30
|
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose
Mokymų aptarimas ir apibendrinimas
|
|
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.